måndag 26 januari 2009

Måndag

hejsanallabloggare!
idag är jag sjuk :'( men jag gick upp vid 7 tiden tittade på tv sen lite senare åt jag frukost :
flingor med mjölk och lite äppeljuice och så pratade jag med patricia i hundra timmar nee skoja men i allafall 46 minuter ;) haha vi bara babbla och massa olika saker ;D
Tack för pratstunden ;D<3
jag är inte jätte sjuk så jag tror jag kommer till skolan i morgon i allafall ;D
men efter jag pratade med patricia så sitter jag här vid datan :D klockan är ju bara 09:16 än så jag kommer ju att skriva mycket mera sen för jag har ändå ingenting att göra när man är hemma och är sjuk !
inga är ine på msn inga på bilddagboken , så jag får väll nöja mej med bloggen och lite spel och så mina kära katter , eller så kan man ju alltid ringa patricia ;D<3
men i allfall nu ska jag spela spel vi ses lite senare ;)
pusshej så länge <3
hejsan igen ;)
jaa som sakt jag satt vid datan ett tag till och gjorde massa saker sen gick jag upp och tittade på tv jag tittade på disney chanel ;D
sen så lagade mamma och jag mat mamma åt lax och nått annat och jag åt fiskpinnar och mos (K)¨det var gott och till maten blev det lite film"...och så kom polly" den är verkligen sjukt bra tycker jag ;D
och efter filmen blev det datan skriver mera sen ;D
pusssssss så längee ;)<3
hejsan ännu en gång det kanske blir lite tjatit men iallafall sen tittade jag på tv sen kom mimmi hem spelade lite spel och sen tittade jag lite på "cmap rock <3" den är bäst !!!!!!
och nu sitter jag här jag orkar inte skriva mera i kväll men det blir väll alltid nått kul ;D


Hejdå för sista gången
pussar rosanna som börjar bli piggare och som kanske kommer till skolan i morgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Bloggintresserade