fredag 16 januari 2009

Fredag:D

Jag hinner ej skriva så mycket:D
men i allafall skolan gick bra tittade lite på bugg , då va min kalsskompis med alex han är ju as grym på bugg ;)
sen va det lite eget val på slutet det var ju roligast . :D
sen gick jag och handlade lite på maxim med ellen (tack för 5:an ellen) <3
efter det stack vi hem och hämta mina innebandy saker sen hem till pelle <3
hemma hos pelle åt vi mellis och satt vid datan , sen var det tränign .
men det vart typ ingen tränign för vi va typ 6 st så det blev lite fritt iställe -.-
sen gick vi hem till ellen ett tag fick skjutts hem av mikaela(tack så mycket :D )
sen när jag kom hem duschade jag sen åt jag paj ;) med nå massa konstig saker som mamma har proppat i :D
men det var ganska gott.
till maten tittade jag lite på "vem vet mest" det var ganska kul och nu sitter jag här ska snart upp och titta på "let´s dance " sen blire väll lite annat :)


pusshej :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Bloggintresserade