måndag 12 januari 2009

måndag :D

måndag-.- veckans tråkigaste dag !!!!
jag hatar måndagar hela veckan framför mej med skolan??
åhh , men i allafall , i dag va jag med mina små töntar mardin , ellen och p:An <3
vi va efter skolan men skolan gick bra :)
efter skolan gick jag hem till mardin vi satt lite vid datan sen skulle vi hem till mardins morfar åke för han skulle pumpa hennes cykel, hans pump funkade inte för mardin hade bilventiler så vi fick gå till pappa leffe så han kunde pumpa mardins cykel :D
sen gick vi hem till ellen och vi spelade kort jag och ellen ägde patricia och mardin ;)<3
Sen gick vi på match syskonen spelade mot knäppmora .
och så klart dom vann över knäppmora 5-4 jippi ;)<3
Sen åkte jag hem och nu sitter jag här :D
Blir väll lite annat på kvällen ,


tjohej leverpastej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Bloggintresserade