torsdag 8 januari 2009

Kompisarna + Syskonen :D

Mina kompisar + Syskonen <3
Mardin;
du betyder verkligen mest för mej första gången vi träffades det kommer jag aldrig glömma :D haha badet :)<3
Älskar dej (K)
Ellen;
Du och jag har vart bästisar så länge jag kan minas och det kommer vi alltid att vara kommer alltid var vid din sida <3
Älskar dej (K)
Patricia;
Blev bra kompisar nydligen och det var väldigt bra att vi blev bra kompisar för du har bäst humorn och du är snällast och bäst <3
Älskar dej (K)
Isabella;
Du är min syster vi är typ alltid med varandra och kommer alltid att vara vi har alltid kul och kommer alltid att ha kul :D
Lycka till med din galss och sandwish bar :)<3
Älskar dej (K)
Therese;
Syster forever <3>

Älskar dej (K)
Mimmi;
Syster , Mimmi kan vara jätte jobbig i bland och vi bråkar ofta men jag älskar dej i allafall <3
Oftas är du snäll :)<3
Jimmy;
Dej har jag nästan aldrig träffat men det skulle jag vilja mera :D<3
Det är nog därför att vi har bara samma pappa , men jag vill jätte gärna lära känna dej du är ju mest ut och man har ej koll på vart du bor för du är ju stor nog för att klara dej själv men jag vill jätte görna hålla mer kontakten <3
Jag älskar dej (K)


2 kommentarer:

  1. aaww började nästan grinna när du skrev " lyackt ill bella med din ice cream och snadiwish bar" vet du hur glad jag blev? :D<3 ååhh älsakr dej<3<3<3

    SvaraRadera
  2. Älskade dej med gumman< 3 du betyder <3<3

    SvaraRadera

Om mig

Bloggintresserade