lördag 10 januari 2009

Hemma hos ellen <3

Nu sitter jag här hemma ellen och bloggar.
Ellens blogspot; www.ellenwalerus.blogspot.com.
Efter vi har suttit vid datan ska vi hitta på nått annat och efter det ska vi gå på matchen :)
Hoppas dom vinner :D
P.S. Kolla ellens blogg :)
Dom vann med 4-3 (Y)<3
Syrran(tessan) gjorde 2 mål .
efter matchen gick jag och ellen hem till henne, var är ett tag tills mamma och pappa skulle komma och hämta mej :)
vi gjorde inte så mycket jag försökte lära ellen att busvisla, hon var ganska duktig :)
Sen kom mardin hon skulle sova hemma hos ellen , sen till slut kom dom och hämta mej , tessan , bella & mimmi var också med :)´
när vi kom hem spelade jag och bella kort sen gick vi och handlade pizza och godis och till maten blev det lite sodastream ;)
till maten tittade vi på "bert" haha han är så himla ful .
gillar ej den filmen så mycket men den gick i allafall och titta på .
efter det skulle tessan och bella gå och äta och då gick jag ner till datan en snabbis ..
Sitter och bloggar och är ine på msn :-)
Skriver mera sen .
Hejdå så länge (A)
Sen gick vi ut och hade kul senså sitter jag framför min lilla vän som vanligt -.-
Sedan kanske det bli läggdags :)
Godnatt ;D

1 kommentar:

Om mig

Bloggintresserade