lördag 7 mars 2009

Fredag<3

hejsan(:
idag va det skola -.- , men det är skönt att det är helg <3<3<3
i skolan skulle vi gå och kolla på nån häst som höll på och jobbade i skogen mest boring!
iallafall efter det gick jag och ellen hem till mej jag packade för jag ska sova hos ellen!(k)
sen kom kick och hämta oss <3
när vi kom hem till ellen så åt vi mellis sen så sjöng vi sing star <3 , mest roligt det var än väldigt jämn match!(y)
efter de så åkte vi till ica med leffe ;) , vi handla de godis och cola ;)<3
sen när vi kom hem så åt vi lite godis och satt vid datan sen åt vi spagetti och köttfärssås sen satt vi lite till vid datan.
sen va det dags för let´s dance<3
fan att nicke åkte :( den där lilla eller stora elisabet skulle åkt!-.-
men iallafall efter let´s dance kolla vi på en film kommer inte håg va den hette , men så mitt i filmen fick ci pausa för då va de dags för let´s dance igen ;) , sen när vi hade kollat på de så fortsatte vi att kolla på filmen<3.
filmen va jätte bra men lite äcklig! haha .
sen efter då så borsta vi tänderna och lite sånt så gick vi och la oss(:
god natt!<3

/puss rosanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Bloggintresserade