onsdag 11 mars 2009

STUDIEDAG!:D(onsdag)

tjena(h)
idag vackande jag kl 8:40 ;) , gick ner åt frukost och kollade på kalle blomkvist och rasmus , asså det finns ingen sötare än rasmus ! "fy bubblan vad ni är dumma" haha så sööt , "sak ha och sak ha man säger kan jag be och få"åhh , vad söt!
sen så satt jag lite vid datan och så åt jag mat ;) , efter maten så fick jag vänta ett tag för bella va i stan men så kom hon hem och jag gick till henne :*
hemma hos bella kollade vi på film kommer inte ihåg va den hette men den var bra !<3 , sen så fikade vi ( tack carina , det var jätte gott!(y) ) sen så kollade vi klart på filmen :P
sen så vare träning<3
det gick bra!(y) sen när jag kom hem så satt jag mej vid datan ett tag för mimmi skulle dusha först-.-
men sen dusha jaag ;)
nu är jag här igen ska se vad man kan hitta på till mat ;)
hoppas nått gott iallafall <3
sen så blire väll lite andra saker :D

/puss rosanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Bloggintresserade