lördag 7 mars 2009

Lördag<3

hejsanhoppasan!<3
idag vacknade man ungefär klockan 8 hemma hos ellen :O
haha fett tidigt ;)
vi låg kvar ett tag men sen gick vi upp , vi satt lite vid datan och sen gjorde vi frukost sen satt vi ett tag till sen gick vi till nibble för att kolla på lite match , det gick ju inte så bra för killarna i klassen förlora , synd:/ men ni var i allafall duktiga ;)
sen kollade vi på en annan match också<3<3
sen gick vi hem till ellen åt panpizza och sen så gick vi till nibble igen och kolla på syskonen <3 , det gick inte så bra för dom heller :(
men dom var också duktiga <3
sen när vi kom hem till ellen så kollade vi på high school musical 3 med mikaela <3
den var jätte bra tyckte jag !<3
sen efter då så åt vi kykling och pasta det var gott<3
sen så sjöng jag och ellen sing star<3 , efter de kom mamma och hämta mej jag åkte hem och nu sitter jag här ;) , ska snart upp och äta och efter maten ska jag väll kolla på melodifestivalen sen blire väll lite annat kul .

/puss rosanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Bloggintresserade