torsdag 19 februari 2009

Torsdag(:

hejsanhoppan(:
asså jag har ju inte skirvit på ett tag det är därför vårt internet funkade inte så jag har inte sutti nått på hela tiden ;(
men nu är det iallafall fixat ;)
idag vacknade jag kl 7 som vanligt åt frukost och fixade mej ;)
sen gick jag hem till mardin och det var slöjd på morgonen , på söljden gick det bra jag blev klar med min hylla :M , efter slöjden var det rast sen när vi kom in va de engelska-.-
efter engelskan va det matte :>
sen va det lunch , efter det är det ju som vanligt en lunchrast ;) , sen gick vi in och kollade på "kött på benen" haha äger ! (Y)
sen va skolan slut , gick hem åt mellis och kollade på tv.
sen va det dags med städning -.- , men det var faktiskt ett tag sen;)
hihi , mimmi damsugde åt mej ;) , haha för hon fick godis om hon gjorde de ;)
haha , sen ritade jag lite sen så satt jag mej vid datan, lite senare kollade jag på tv sen ritade jag lite till sen så blev det mat och så klart efter det va det datan ;)
sen hittar jag väii på annat :)

/puss rosanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Bloggintresserade