onsdag 11 februari 2009

Onsdag(:

hejsan(:
idag vacknade jag och gick upp åt fruksot la mej en stund till sen va det bara att gå upp annars kommer ju jag försent;P
iallafall i skolan så hade vi först matte sen blev det engelska -.-
det gick iallafall bra :)
sen va det rast gick hem till mardin för att hon hade glömt sin locktång i sladdsaken :)
så vi gick hem till henne och drog ut den och åt lite banana :)
på raste hände det inte så mycket , vi gick mest runt och sen efter rasten va det bild -.-
hann nästan klart med det jag skulle göra men iallafall efter det så va det äntligen dags för lunch det blev jambalaya , det var ganska gott (y)
sen blev det en till rast åkte lite på isen sen va det inte så mycket mer när vi kom in jobbade vi med europa -.-
typ världens tråkigaste!!
efter skolan gick jag hem åt mellis och kollade på tv nu sitter jag här och ska kanske va med ellen <3
skriver kanske mera sen får se :)

/puss rosanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Bloggintresserade